Regulamin przyjmowania i rozpatrywania Reklamacji

§ 1

Niniejszy Regulamin określa zasady przyjmowania i tryb rozpatrywania reklamacji przez spółkę SMARTGROW spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy

rondo ONZ I do Lit. Warszawy, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000148398 NIP: 5252596500, REGON 52901070.

§ 2

Przez użyte w Regulaminie pojęcia należy rozumieć:

  1. SMARTGROW – SMARTGROW spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ul. Rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych 1 do 124 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000148398, NIP: 5252596500, REGON 52901070;
  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna bądź jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej składająca w SMARTGROW wniosek o rozpatrzenie reklamacji. Zaś rozpatrzenie wniosku dokonuje czy również w ramach prowadzonej przez SMARTGROW polityki na podstawie art. 720 i następnych Kodeksu cywilnego w ramach prowadzonej przez SMARTGROW polityki na podstawie art. 720 i następnych Kodeksu cywilnego;
  3. Regulamin – niniejszy Regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach usług świadczonych przez SMARTGROW dla Klientów;
  4. Reklamacja – wystąpienie skierowane do SMARTGROW przez Klienta, w którym zgłaszane są zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez SMARTGROW.

§ 3

  1. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości dotyczących usług świadczonych przez SMARTGROW, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji, zgodnie z poniższą procedurą. Reklamację Klient może złożyć reklamację także w sytuacji, w której nie jest niezadowolony z jakości świadczonych usług lub ma zastrzeżenia lub uwagi dotyczące strategii/rozwiązań i stopnia procedury udzielania lub przyjmowania reklamacji.
  2. Klient może złożyć reklamację:
    1. w formie pisemnej – dostarczając pismo osobiście lub drogą pocztową na adres ul. Rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych 1 do 124 Warszawa;
    2. w formie ustnej – dzwoniąc pod numer telefonu Departamentu Kontroli i Audytu tel. 534-06-09-00 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00
    3. w formie elektronicznej – wysyłając wiadomość e-mail na adres: DKiA@agro1.pl
  3. Nie stanowią Reklamacji w rozumieniu Regulaminu:
    1. zapytania dotyczące oferty SMARTGROW;
    2. zapytania dotyczące sytuacji prawnej Klienta;
    3. prośby o wyjaśnienie stanu faktycznego dotyczącego Klienta;
    4. wystąpienie niedotyczące działalności SMARTGROW.

§ 4

  1. Reklamacja powinna zawierać następujące elementy:
    1. dane identyfikujące Klienta (imię i nazwisko, nazwę spółki, firmę/nazwę Klienta wraz z numerem KRS lub NIP oraz REGON oraz numerem telefonu kontaktowego;
    2. opis przedmiotu Reklamacji wraz z ewentualnym wskazaniem okoliczności uzasadniających reklamację;
    3. wskazanie sposobu, w jaki do problemu powinien zostać rozwiązany;
    4. informację, czy Klient wnioskuje o udzielenie odpowiedzi na reklamację w formie elektronicznej (przez e-mail, fax, Klient powinien wskazać adres e-mail właściwy dla udzielenia odpowiedzi na reklamację).
  2. W przypadku, gdy nie zobowiązano się przez SMARTGROW nieważnie wzywać Klienta do jej uzupełnienia.
  3. Reklamacja może zostać złożona przez pełnomocnika Klienta. W takim przypadku wraz z reklamacją powinna zostać załączona ważny dokument pełnomocnictwa. Jeżeli pełnomocnik będzie składał reklamację telefonicznie, zobowiązany jest przesłać pełnomocnictwo do reprezentacji.
  4. Reklamacje przyjmowane i rozpatrywane są w języku polskim w godzinach 8:00-18:00.

§ 5

  1. SMARTGROW pojawiając się Klienta o przyjęciu Reklamacji w terminie 7 dni od daty jej otrzymania poprzez wysyłkę listownego lub elektronicznego (poprzez wiadomość e-mail) potwierdzenia otrzymania zgłoszenia.
  2. SMARTGROW rozstrzyga bez zbędnej zwłoki rozpatruje Reklamację, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
  3. W przypadku gdy sprawa jest szczególnie skomplikowana i udziałanie odpowiedzi na Reklamację w powyższym terminie 30 dni nie jest możliwe, SMARTGROW powiadomi o tym Klienta w formie pisemnej (list lub wiadomość e-mail) z przyczyn opóźnienia i nowym terminie rozpatrzenia reklamacji, który nie przekroczy 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
  4. W przypadku w którym mowa w ust. 1 oraz 3, forma elektroniczna będzie miała zastosowanie w przypadku gdy Klient złożył Reklamację w formie elektronicznej lub poinformował SMARTGROW czy wnioskuje o udzielenie odpowiedzi w formie elektronicznej, zgodnie z § 4 ust. 1 pkt d niniejszego Regulaminu.

§ 6

  1. Treść niniejszego regulaminu została udostępniona wszystkim Klientom siedzibie SMARTGROW pod adresem: ul. Rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych 1 do 124 Warszawa oraz na stronie internetowej www.agro1.pl
  2. SMARTGROW zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku zaistnienia ważnej przyczyny.
  3. W przypadku wątpliwości dotyczących interpretacji poszczególnych postanowień Regulaminu, ostateczne rozstrzygnięcie należy do SMARTGROW.