Regulamin przyjmowania i rozpatrywania Reklamacji
§ 1
Niniejszy Regulamin określa zasady przyjmowania i tryb rozpatrywania reklamacji przez spółkę SMARTGROW spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy
rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001048598 NIP: 5252965320, REGON 525910715;
§ 2
Przez użyte w Regulaminie pojęcia należy rozumieć:
- SMARTGROW – SMARTGROW spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ul. Rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych 1, 00-124 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001048598 NIP: 5252965320, REGON 525910715,
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna bądź jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej zwierająca z SMARTGROW pożyczkę w rozumieniu art. 720 i następnych Kodeksu cywilnego w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej i na potrzeby tej działalności,
- Regulamin – niniejszy Regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach usług świadczonych przez SMARTGROW;
- Reklamacja – wystąpienie skierowane do SMARTGROW przez Klienta, w którym zgłaszane są zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez SMARTGROW.
§ 3
- W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości dotyczących usług świadczonych przez SMARTGROW, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji, zgodnie z procedurą zawartą w Regulaminie. Klient może złożyć reklamację także w sytuacji, w której jest niezadowolony z jakości świadczonych usług lub ma zastrzeżenia lub wątpliwości do którejkolwiek z etapów procedury udzielenia finansowania bądź obsługi posprzedażowej.
- Klient może złożyć reklamację:
- w formie pisemnej – doręczając pismo osobiście lub drogą pocztową na adres ul. Rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych 1, 00-124 Warszawa;
- w formie ustnej – dzwoniąc pod numer telefonu Departamentu Kontroli i Audytu tel. 534-09-09-09 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00
- w formie elektronicznej – wysyłając wiadomość e-mail na adres: DKiA@agro1.pl
- Nie stanowią Reklamacji w rozumieniu Regulaminu:
- zapytania dotyczące oferty SMARTGROW;
- zapytania dotyczące sytuacji prawnej Klienta;
- prośby o wyjaśnienie stanu faktycznego dotyczącego Klienta;
- wystąpienie niedotyczące działalności SMARTGROW.
§ 4
- Reklamacja powinna zawierać następujące elementy:
- dane umożliwiające identyfikację Klienta tj. numer Umowy, firmę/nazwę Klienta wraz z numerem KRS lub NIP oraz REGON oraz numerem telefonu kontaktowego;
- opis przedmiotu Reklamacji wraz z zwięzłym wskazaniem okoliczności uzasadniających reklamację;
- wskazanie oczekiwań co do sposobu rozstrzygnięcia;
- informację, czy Klient wnioskuje o udzielenie odpowiedzi na reklamację w formie elektronicznej (jeżeli tak, Klient powinien wskazać adres e-mail właściwy do udzielenia odpowiedzi na reklamację).
- W przypadku, gdy treść reklamacji nie pozwala na jednoznaczną identyfikację, SMARTGROW niezwłocznie wezwie Klienta do jej uzupełnienia.
- Reklamacja może zostać złożona przez pełnomocnika Klienta. W takim przypadku wraz z reklamacją powinno zostać załączony ważny dokument pełnomocnictwa. Jeżeli pełnomocnik będzie składał reklamacje telefonicznie – przed jej złożeniem zobowiązany jest przekazać pełnomocnictwo do reprezentacji.
- Reklamacje przyjmowane i rozpatrywane są w języku polskim lub angielskim.
§ 5
- SMARTGROW poinformuje Klienta o przyjęciu Reklamacji w terminie 7 dni od daty jej otrzymania poprzez wysyłkę listownego lub elektronicznego (poprzez wiadomość e-mail) potwierdzenia otrzymania zgłoszenia.
- SMARTGROW rzetelnie i bez zbędnej zwłoki rozpatruje Reklamacje, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
- W przypadku, gdy sprawa jest szczególnie skomplikowana i udzielenie odpowiedzi na Reklamację w powyższym terminie 30 dni jest niemożliwe, SMARTGROW zawiadomi Klienta w formie pisemnej lub elektronicznej (poprzez wiadomość e-mail) o przyczynach opóźnienia i nowym terminie rozpatrzenia reklamacji, który nie przekroczy 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
- W przypadku, o którym mowa w ust. 1 oraz ust. 3, forma elektroniczna będzie miała zastosowanie w przypadku gdy Klient złożył Reklamację w formie elektronicznej lub poinformował SMARTGROW czy wnioskuje o udzielenie odpowiedzi w formie elektronicznej, zgodnie z § 4 ust. 1 pkt d).
§ 6
- Treść niniejszego regulaminu została udostępniona wszystkim Klientom siedzibie SMARTGROW pod adresem: ul. Rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych 1, 00-124 Warszawa oraz na stronie internetowej www.agro1.pl/Reklamacje
- SMARTGROW zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku zaistnienia ważnej przyczyny.
- W przypadku wątpliwości dotyczących interpretacji poszczególnych postanowień Regulaminu, ostateczne wyjaśnienie przysługuje Organizatorowi.