Regulamin przyjmowania i rozpatrywania Reklamacji

§ 1


Niniejszy Regulamin określa zasady przyjmowania i tryb rozpatrywania reklamacji przez spółkę SMARTGROW spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy 

rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001048598 NIP: 5252965320, REGON 525910715;


§ 2


Przez użyte w Regulaminie pojęcia należy rozumieć: 

  1. SMARTGROW – SMARTGROW spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ul. Rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych 1, 00-124 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001048598 NIP: 5252965320, REGON 525910715,
  2.  Klient – osoba fizyczna, osoba prawna bądź jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej zwierająca z SMARTGROW pożyczkę w rozumieniu art. 720 i następnych Kodeksu cywilnego w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej i na potrzeby tej działalności,
  3. Regulamin – niniejszy Regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach usług świadczonych przez SMARTGROW;
  4. Reklamacja – wystąpienie skierowane do SMARTGROW przez Klienta, w którym zgłaszane są zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez SMARTGROW.
 

§ 3


  1. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości dotyczących usług świadczonych przez SMARTGROW, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji, zgodnie z procedurą zawartą w Regulaminie. Klient może złożyć reklamację także w sytuacji, w której jest niezadowolony z jakości świadczonych usług lub ma zastrzeżenia lub wątpliwości do którejkolwiek z etapów procedury udzielenia finansowania bądź obsługi posprzedażowej.
  2. Klient może złożyć reklamację:
  1. w formie pisemnej – doręczając pismo osobiście lub drogą pocztową na adres ul. Rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych 1, 00-124 Warszawa;
  2. w formie ustnej – dzwoniąc pod numer telefonu Departamentu Kontroli i Audytu tel. 534-09-09-09 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00
  3. w formie elektronicznej – wysyłając wiadomość e-mail na adres: DKiA@agro1.pl
  1. Nie stanowią Reklamacji w rozumieniu Regulaminu:
  1. zapytania dotyczące oferty SMARTGROW;
  2. zapytania dotyczące sytuacji prawnej Klienta;
  3. prośby o wyjaśnienie stanu faktycznego dotyczącego Klienta;
  4. wystąpienie niedotyczące działalności SMARTGROW.


§ 4


  1. Reklamacja powinna zawierać następujące elementy: 
  1. dane umożliwiające identyfikację Klienta tj. numer Umowy, firmę/nazwę Klienta wraz z numerem KRS lub NIP oraz REGON oraz numerem telefonu kontaktowego;
  2. opis przedmiotu Reklamacji wraz z zwięzłym wskazaniem okoliczności uzasadniających reklamację;
  3. wskazanie oczekiwań co do sposobu rozstrzygnięcia;
  4. informację, czy Klient wnioskuje o udzielenie odpowiedzi na reklamację w formie elektronicznej (jeżeli tak, Klient powinien wskazać adres e-mail właściwy do udzielenia odpowiedzi na reklamację).
  1. W przypadku, gdy treść reklamacji nie pozwala na jednoznaczną identyfikację, SMARTGROW niezwłocznie wezwie Klienta do jej uzupełnienia.
  2. Reklamacja może zostać złożona przez pełnomocnika Klienta. W takim przypadku wraz z reklamacją powinno zostać załączony ważny dokument pełnomocnictwa. Jeżeli pełnomocnik będzie składał reklamacje telefonicznie – przed jej złożeniem zobowiązany jest przekazać pełnomocnictwo do reprezentacji.
  3. Reklamacje przyjmowane i rozpatrywane są w języku polskim lub angielskim.


§ 5


  1. SMARTGROW poinformuje Klienta o przyjęciu Reklamacji w terminie 7 dni od daty jej otrzymania poprzez wysyłkę listownego lub elektronicznego (poprzez wiadomość e-mail) potwierdzenia otrzymania zgłoszenia.
  2. SMARTGROW rzetelnie i bez zbędnej zwłoki rozpatruje Reklamacje, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
  3. W przypadku, gdy sprawa jest szczególnie skomplikowana i udzielenie odpowiedzi na Reklamację w powyższym terminie 30 dni jest niemożliwe, SMARTGROW zawiadomi Klienta w formie pisemnej lub elektronicznej (poprzez wiadomość e-mail) o przyczynach opóźnienia i nowym terminie rozpatrzenia reklamacji, który nie przekroczy 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
  4. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 oraz ust. 3, forma elektroniczna będzie miała zastosowanie w przypadku gdy Klient złożył Reklamację w formie elektronicznej lub poinformował SMARTGROW czy wnioskuje o udzielenie odpowiedzi w formie elektronicznej, zgodnie z § 4 ust. 1 pkt d). 


§ 6


  1. Treść niniejszego regulaminu została udostępniona wszystkim Klientom siedzibie SMARTGROW pod adresem: ul. Rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych 1, 00-124 Warszawa oraz na stronie internetowej www.agro1.pl/Reklamacje
  2. SMARTGROW zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku zaistnienia ważnej przyczyny.
  3. W przypadku wątpliwości dotyczących interpretacji poszczególnych postanowień Regulaminu, ostateczne wyjaśnienie przysługuje Organizatorowi.
 

Formularz - REKLAMACJE